Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 precizează termenul de 14 zile pentru returnarea cu sau fără motiv a obiectelor unei comenzi efectuate online. De asemenea, conform art. 16 lit. C a aceleiași Ordonanțe, produsele personalizate sunt supuse exceptării de la dreptul de retragere.
Art. 16 [Exceptări de la dreptul de retragere], lit C. – furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar
Coperțile (precum și CD-urile sau serviciile de reproducere tipografică etc.) fac parte din categoria acestor produse, așadar nu pot fi returnate decât în urma sesizării unor defecte evidente (fie ele și din transport).
Asigurați-vă că desfaceți coletul în prezența curierului. În acest fel, dacă există vreun defect (e.g. șoc mecanic, zgârieturi adânci, rupturi etc.), se poate efectua un proces verbal între dvs și curier în care specificați motivul returului pentru a eficientiza procesul.

Formular de returnare a unui produs ce prezintă defecte:

Completați formularul de mai jos pentru a începe procedura de returnare a produsului defect: